تاریخ 1402/02/19         ساعت 16:16:02     گروه خبری مقالات

جهان امروز به راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر و قانع‌کننده‌ای مانند امضای دیجیتال نیاز دارد. از آنجا که امضای دیجیتال جایگزینی برای امضای سنتی و دستی است، در اغلب موارد که به امضای دستی نیاز است می‌توان از امضای دیجیتالی استفاده نمود.امروزه استفاده از این امضا روند رو به رشدی را طی می‌کند، چراکه برخلاف امضای دستی جعل امضای دیجیتالی امکان‌پذیر نمی باشد. امضا، دیجیتالی یکی از امن‌ترین و جدیدترین اشکال امضاست که امروزه به علت گسترش فعالیت‌‌های اینترنتی، بکار می‌رود.
تصویر

نگاهی به محصول پد امضاء الکترونیکی

جهان امروز به راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر و قانع‌کننده‌ای مانند امضای دیجیتال نیاز دارد. از آنجا که امضای دیجیتال جایگزینی برای امضای سنتی و دستی است، در اغلب موارد که به امضای دستی نیاز است می‌توان از امضای دیجیتالی استفاده نمود.  

امضاء دیجیتالی شکل جدید و نوین امضاهای سابق می‌باشد، امروزه استفاده از این امضا روند رو به رشدی را طی می‌کند، چراکه برخلاف امضای دستی جعل امضای دیجیتالی امکان‌پذیر نمی باشد. امضا، دیجیتالی یکی از امن‌ترین و جدیدترین اشکال امضاست که امروزه به علت گسترش فعالیت‌‌های اینترنتی، بکار می‌رود.  

PD0521 یک راه حل ایده آل برای مجموعه‌هایی است که نیاز به تطبیق مدیریت تراکنش‌های بدون کاغذ با ارزش بالا هستند، این محصول دارای صفحه نمایش LCD پنج اینچی با وضوح بالا و با قابلیت رمزگذاری کامل، و امکان نمایش تبلیغات تمام صفحه رنگی در زمانی که استفاده نمی‌شود را دارد.  

این دستگاه برای مجموعه‌هایی ایده‌آل است که برای تأیید تراکنش‌های دیجیتالی مانند عابر بانک، مرکز مخابرات، مرکز مبادلات ارز، فرآیند ورود به هتل یا بخش‌های دولتی، به امضای الکترونیکی دست‌نویس حضوری نیاز دارند.  

صفحه امضاء الکترونکی Pd0521 این توانایی را به بانک‌ها و دیگر مجموعه‌ها می‌دهد که برای تراکنش‌های بدون کاغذ با ارزش بالا مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه قابلیت رمزگذاری کامل مبتنی بر سخت افزار و نرم افزار را دارا است.  

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سطح بادوام برجسته این دستگاه اشاره نمود. صفحه نمایش قلم PD0521 که با یک صفحه شیشه ای محافظ لبه به لبه 8H ساخته شده است، دارای پوشش ضد خش، ضد تابش و اثر انگشت است و تجربه لمسی بادوام و قابل اعتمادی را برای راه حل امضای الکترونیکی در مصارف عمومی ارائه می دهد.  

صفحه نمایش قلم PD0521 با وضوح 2048 و سطح حساسیت به فشار قلم، دست خط بصری و دقیقی را ارائه می‌دهد همچنین نرخ پاسخ 250 pps متن نوشته شده و برجسته سازی را بدون تاخیر روی صفحه نمایش می دهد.  

این دستگاه می تواند با یک پورت USB یکپارچه برای اتصال به رایانه برای انتقال داده، مدیریت و ذخیره اطلاعات شما را سریع، آسان و ایمن نماید. کابل USB از منبع تغذیه کافی پشتیبانی می‌کند و انتقال داده‌های پایدار را تضمین نموده و راه حل‌های ساده مشتری مداری را برای استفاده روزمره ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی دستگاه پد امضاء الکترونیکی:

 

 

ویژگی های کارکردی محصول پد امضا الکترونیکی:

  • پد امضایبا صفحه نمایش رنگی 5 اینچی با کارایی بالا
  • استفاده از فناوری ضد میکروبی بر روی قلم و بدنه
  • یک تجربه دست خط برتر و بصری است.
  • اتصال USB برای استفاده راحت تر
  • شیشه 8H ضد خش، ضد تابش و اثر انگشت
  • طراحی ارگونومیک، انطباق با VESA و امنیت قفل کنزینگتون
  • سازگار با Windows و از نرم افزار e-Signature پشتیبانی می کند

نتیجه گیری:

بنابر این می‌توان نتیجه گرفت با سرمایه گذاری بر روی محصولPD0521 در هزینه‌ها از جمله در صرف زمان ، مکان ، نیرو و حتی محل بایگانی اسناد و خطاهایی که ممکن است رخ دهد صرفه جویی و نظارت نمائید. همچین می‌توان ضایعات و هزینه‌های کاغذ را حذف نمود.