تاریخ 1400/10/04         ساعت 11:00     گروه خبری مقالات

در حال حاضر بسیاری از صنایع تقریباً در تمام فعالیت های خود از فناوری استقبال کرده اند. بیت‌کوین، فین‌تک تنها نمونه‌هایی از این هستند و بیانگر این است که چگونه فناوری باعث رشد صنعت پرداخت می شود. با این حال، امروز ما فقط بر روی فین تک تمرکز می کنیم. تلفیقی از فناوری مالی، و صنعتی در حال رشد که بر افزایش ارائه خدمات برای مصرف کنندگان خدمات مالی تمرکز دارد. فین تک پلت فرم جدید مالی در بازار است و داشتن یک استارتاپ موفق فین تک حداقل یک دستاورد است.
تصویر


5 استراتژی برای راه اندازی موفق فین تک

در حال حاضر بسیاری از صنایع تقریباً در تمام فعالیت های خود از فناوری استقبال کرده اند. بیت‌کوین، فین‌تک تنها نمونه‌هایی از این هستند و بیانگر این است که چگونه فناوری باعث رشد صنعت پرداخت می شود.  

با این حال، امروز، ما فقط بر روی فین تک تمرکز می کنیم. تلفیقی از فناوری مالی، و صنعتی در حال رشد که بر افزایش ارائه خدمات برای مصرف کنندگان خدمات مالی تمرکز دارد.  

فین تک پلت فرم جدید مالی در بازار است و داشتن یک استارتاپ موفق فین تک حداقل یک دستاورد است.  

در این مقاله، پنج استراتژی را که برای داشتن یک استارت آپ موفق فین تک نیاز دارید، برجسته می کنیم. اما قبل از اینکه به آن بپردازیم، اجازه دهید ابتدا بررسی کنیم که فین تک واقعا چیست و چرا آینده مالی آن است.  

فین تک چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، فین تک تلفیقی از فناوری مالی است. این مخفف هر چیزی است که شامل امور مالی و فناوری باشد. از معرفی کارت های اعتباری و دستگاه های خودپرداز در دهه 1950 تا خرید و فروش بیت کوین و انجام پرداخت های آنلاین در قرن بیست و یکم همه چیز فین تک است.قد  

فین‌تک از قرن بیستم شروع شد و در طول سال‌ها به طور گسترده تکامل یافته است. این کار با یک نوآوری شروع شد که فقط برای دفتر پشتیبان بانک ها و سایر شرکت های مالی از این قبیل اعمال می شد. سپس، به طور انفجاری به برنامه‌های کاربردی گسترده‌ای تبدیل شد که بیشتر بر ارائه خدمات برتر به مصرف‌کنندگان تمرکز می‌کنند، در تلاشی برای پیشی گرفتن از صنعت بانکداری سنتی جهانی.  

با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگر بخواهیم واقعاً رقابت مطلوبی داشته باشیم و موفق شویم، این صنعت به دیدگاه متفاوتی از تفکر، با فرمت خاصی از پردازش نیاز دارد.  

پنج استراتژی برای راه اندازی موفق فین تک:

1) نظرسنجی کنید.

قبل از ورود به هر کسب و کار رقابتی، اولین قدم این است که یک نظرسنجی انجام دهید، زمان بگذارید و در مورد آن صنعت تحقیق کنید.  

نکته مهمی که باید انجام دهید مطالعه این صنعت، یافتن چگونگی موفقیت استارت آپ های برتر فین تک، شناسایی نقاط قوت و یادداشت نقاط ضعف آنها است.  

این نوع اطلاعات هنگام پیدا کردن بهترین زاویه برای شروع برنامه ریزی برای استارتاپ مفید است. همچنین به افراد کمک می کند تا حوزه مورد علاقه خود را شناسایی کنند زیرا فین تک گسترده است و فراتر از بانکداری تلفن همراه و پرداخت های آنلاین، سرمایه گذاری، پس انداز و وام را نیز ارائه می دهد.

هاین  

2) روی ایجاد یک ویژگی منحصر به فرد تمرکز کنید.

منحصربفرد بودن تنها راه جذب نه تنها سرمایه گذاران بلکه پایگاه وسیع مصرف کننده است. فراتر از تولید یک تجربه برتر و افزایش ارائه خدمات مالی، باید برای تولید چیزی منحصر به فرد و خاص در صنعت تلاش کرد.کافی نباشد.  

در حال حاضر، آمریکای شمالی بالاترین درصد استارت‌آپ‌های فین‌تک را در اختیار دارد و پس از آن آسیا قرار دارد، بنابراین بهترین راه ممکن برای حصول اطمینان از یک استارت‌آپ موفق فین‌تک، مطالعه شرکت‌های آن‌ها و افزودن کمی خلاقیت است.  

3) یک تیم ویژه ایجاد کنید.

تمام کسب و کارها و نوآوری های موفق در جهان هرگز یک کار یک نفره نبودند. جنبه کار تیمی یک استراتژی حیاتی در داشتن یک استارت آپ فین تک است. این تیم باید متعهد، خلاق و قادر به همکاری با یکدیگر برای تولید چیزی باشد که صنعت، اگر نه جهان، طوفانی شود.  

4) صبر و مهارت های لازم را داشته باشید.

نکته مهم در مورد این عصر فناوری این است که بسیاری از چیزهایی مانند ایده ها به راحتی قابل اجرا هستند، بنابراین چند کلیک بر روی رایانه و برخی ایده های درخشان با چند دلار می تواند شخصی را به عنوان یک کارآفرین فین تک معرفی کند.  

با این حال، برای موفقیت، به مهارت، زمان و صبر نیاز دارید. بازاریابی یکی از مهارت های لازم برای یک استارت آپ فین تک است.  

آیا می توانید مردم را وادار به سرمایه گذاری در استارتاپ خود کنید؟ اگر روند کند باشد، همانطور که خواهد بود، آیا می توانید آنقدر صبور باشید و منتظر نتایج باشید؟  

اگر بر هر دوی این جنبه‌ها، مهارت‌ها و حوصله مسلط باشید، هیچ راهی وجود ندارد که به موفقیت فین‌تک نرسید.  

5) مراقب قانون و مقررات باشید

استارت‌آپ‌های فین‌تک همیشه توجه گسترده‌ای را از بخش حقوق به خود جلب می‌کنند، زیرا با امور مالی سروکار دارند و به همین دلیل، باید به مقررات و قوانین حاکم بر آن توجه جدی داشت.  

بنابراین مهم است که فرد با قوانینی که استارت آپ های فین تک را پوشش می دهد به خوبی آشنا باشد .  

نتیجه گیری:  

استارت‌آپ‌های فین‌تک آینده دنیای مالی هستند و به همین دلیل، باید به این بخش علاقه نشان داد. پیروی از استراتژی‌های بالا نه تنها استارت‌آپ فین‌تک شما را به موفقیت می‌رساند، بلکه ممکن است به شما اجازه دهد در استارت‌آپ‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنید و در آن‌ها نیز موفق باشید.