شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، یکی از فعالان پیشرو در حوزه خدمات بانکی و پرداخت در ایران، طی سالها فعالیت توانسته با ارائه راهکارهای جامع نرمافزاری و سختافزاری، اعتماد مشتریان و شرکای تجاری خود را جلب کند. در گفتوگو با سرپرستان این شرکت، به نقش کلیدی واحدهای مختلف در ارائه خدمات باکیفیت، مسیر رشد حرفهای سرپرستان از سطوح کارشناسی تا مدیریت و چشمانداز توسعه و نوآوری این سازمان پرداختهایم.
این گفتوگوها تصویری جامع از رشد فردی، توسعه سازمانی و نوآوری در مبنا کارت آریا ارائه میکند؛ جایی که هر واحد، از پشتیبانی نرمافزار تا سیستمها و فرایندها، نقش حیاتی در پیشبرد اهداف و ارتقای تجربه مشتری ایفا میکند.
این مجموعه گفتوگوها با سرپرستان بخشهای مختلف شرکت مبنا کارت، از پشتیبانی نرمافزار و ارتباط با مشتریان تا انبار، واحد فنی و سیستمها و فرایندها، تلاشی است برای به تصویر کشیدن پویایی درونی مبنا کارت آریا؛ شرکتی که همزمان رشد حرفهای کارکنان، توسعه فناوری و بهبود مستمر فرایندها را دنبال میکند. در ادامه گزارشی از گفتوگو با مهدی سادات باریکانی، سمیرا راهچمنی، محمد احمدی، علیاکبر جعفرآبادی و آتوسا فقیهنصیری را میخوانید.
در ادامه نظر شما را به مشروح این خبر در لینک زیر جلب می نماییم.
منبع خبر فوق لینک زیر می باشد
https://asretarakonesh.ir/l8y3