به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی مبناکارت آریا، آشوری درباره مهمترین برنامه واحد امور مشتریان مبناکارت آریا طی سال ۱۴۰۳ گفت: «تلاش در جهت تحقق خطمشی اصلی خدمات پس از فروش، اولویت اصلی شرکت است. این امر با ارائه خدمات با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور امکانپذیر است. ارائه ضمانت کامل پشتیبانی به مشتریان و شعار «سالهاست همراه قابلاعتماد شما هستیم» سرلوحه واحد پشتیبانی است. او یکی از مهمترین عوامل ایجاد رضایت مشتریان جدید را گسترش سطح فعالیت واحد پشتیبانی در کلیه استانهای کشور بیان کرد.»
همچنین آشوری با اشاره به تغییراتی که در یک سال اخیر در این واحد صورت گرفته است، بیان کرد: «در یک سال گذشته، عمده تغییرات در خصوص کنترل کیفیت و بهینهسازی خدمات ارائهشده به مشتریان با استفاده از نظرسنجی انجام شد. همچنین تغییرات مثبتی در حقوق و مزایای پرسنل واحد پشتیبانی تهران و شهرستانها با توجه به وضعیت اقتصادی موجود صورت گرفته است. ازجمله دیگر تغییرات میتوان به حفظ نیروی انسانی فنی و اداری با ایجاد انگیزههای متنوع و کنترل هزینهها اشاره کرد.»
در ادامه نظر شما را به مشروح این خبر در لینک زیر جلب می نماییم.
منبع خبر فوق لینک زیر می باشد
https://way2pay.ir/378099/