تاریخ 1401/03/22         ساعت 10:05     گروه خبری گروه فروش

نمایشگاه seamless 2022 از ۳۱ می تا یکم ژوئن ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه‌های شهر دبی امارات برگزار شد، آنچه بیش‌ از پیش در این گردهمایی مورد توجه قرار داشت، تغییر رویکرد صنعت پرداخت از تجهیزات سخت‌افزاری به‌سوی راهکارهای نرم‌افزاری بود.نمایشگاه seamless Dubai با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت و ۳۰۰ سخنران از کشورهای مختلف خاورمیانه برگزار شد،بازرگانی مبناکارت آریا به‌عنوان شریک تجاری IDP و پارت ارتباط آوا به‌عنوان شریک تجاری Morefun در نمایشگاه حضور داشته و پذیرای مهمانان خود بودند.
تصویر

پیمان اکبری؛ سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه شرکت بازرگانی مبناکارت آریانمایشگاه seamless 2022 از ۳۱ می تا یکم ژوئن ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه‌های شهر دبی امارات برگزار شد، آنچه بیش‌ از پیش در این گردهمایی مورد توجه قرار داشت، تغییر رویکرد صنعت پرداخت از تجهیزات سخت‌افزاری به‌سوی راهکارهای نرم‌افزاری بود.

راهکارهای نقل‌وانتقالات رمزارزی، سرویس‌های پرداخت و انتقال پول بر اساس کیف پول الکترونیکی، مدیریت درآمد و سرمایه‌گذاری، سیستم‌های مدیریت جامع امنیت و کنترل، سرویس‌های نئوبانک و سلف‌سرویس فرایندمحور و خدمات ارزش‌افزوده حوزه پرداخت بخش قابل‌ توجهی از محصولات ارائه‌شده در نمایشگاه را به خود اختصاص داده بود.

در نمایشگاه امسال سهم ویژه‌ای نیز به استارتاپ‌ها تخصیص‌ یافته بود که بیشتر محصولات در حوزه مدیریت سهام، نقل‌وانتقالات آسان و یکپارچه و خدمات ویژه فروشگاه‌های آنلاین را دربر می‌گرفت.

در حاشیه نمایشگاه امسال نشست‌هایی با موضوعات فناورمحور حوزه پرداخت، رویدادهای معرفی محصولات فین‌تکی، آینده تبادل رمزارزها و همچنین نقش بازار فعلی و آینده این صنعت در شرایط اقتصادی جهان برگزار شد.

نمایشگاه seamless Dubai با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت و ۳۰۰ سخنران از کشورهای مختلف خاورمیانه برگزار شد، از ایران هم شرکت‌های تندر نور به‌عنوان شریک تجاری Newland ، بازرگانی مبناکارت آریا به‌عنوان شریک تجاری IDP و پارت ارتباط آوا به‌عنوان شریک تجاری Morefun در نمایشگاه حضور داشته و پذیرای مهمانان خود بودند.