تاریخ 1400/12/04         ساعت 15:55     گروه خبری گروه فروش

شرکت مبنا کارت آریا در سال ۱۳۸۶ در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تأسیس شده، این شرکت تاکنون تلاش کرده است تا بتواند خدمات ارزنده‌ای در حوزه خدمات پولی – بانکی به مشتریان خود ارائه کند.جایگاه امروز شرکت مبنا کارت آریا حاصل سال‌ها تجربه در ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه بانک‌ها است که طبق نظرسنجی میان مشتریان و جمع‌بندی واحد ارزشیابی پشتیبانی خوشبختانه ارائه خدمات دارای کیفیت مناسب ارزیابی‌شده است.
تصویر

شرکت مبنا کارت آریا در سال ۱۳۸۶ در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تأسیس شده، این شرکت تاکنون تلاش کرده است تا بتواند خدمات ارزنده‌ای در حوزه خدمات پولی – بانکی به مشتریان خود ارائه کند. 

در حال حاضر واحد پشتیبانی این شرکت با در اختیار داشتن تیم پرتوان پشتیبانی در دفتر مرکزی تهران و ۳۰ نمایندگی، متعهد به پشتیبانی از ۱۴۰۰۰ دستگاه مشتریان خود در سطح کشور است که خدمات ویژه‌ای شامل تعمیر و سرویس ادواری را به ۹۰۰۰ دستگاه در غالب بیش از ۶۵ قرارداد سرویس و نگهداری به مشتریان دولتی، خصوصی و بانک‌ها در ۷۰۰ شهر و روستا ارائه می‌کند.

جایگاه امروز شرکت مبنا کارت آریا حاصل سال‌ها تجربه در ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه بانک‌ها است که طبق نظرسنجی میان مشتریان و جمع‌بندی واحد ارزشیابی پشتیبانی خوشبختانه ارائه خدمات دارای کیفیت مناسب ارزیابی‌شده است.

همچنین مبنا کارت آریا موفق شد در سال جاری با همت مضاعف و برنامه‌های عملیاتی پیش رو، رتبه ۱ صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی را در حوزه ارائه و پشتیبانی محصولات، همچنین رتبه ۳ در تولید و ارائه نرم‌افزار را با مشارکت و همراهی خانواده مشتریان خود کسب کند.  

مبنا کارت آریا ، با تأکید بر این جایگاه و حس مسئولیت نسبت به همراهان خود ارتقای کیفیت خدمات و ارائه محصولات نوین بانکی را در دستور کار قرار داده و این امر با تلاش همکاران واحدهای توسعه و فناوری شرکت در آینده نزدیک محقق خواهد شد و امید است با برنامه‌هایی که شرکت مبنا کارت آریا در راستای توسعه محصولات و خدمات در سال ۱۴۰۱ تدارک دیده است، شعار سرعت، کیفیت دو بال پرواز به‌سوی هدف محقق و به پشتوانه تیم قوی، تلاش مؤثر هوشمندانه و جدیت و پشتکار علاوه بر تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده، منجر به تحولی مطلوب در بازار محصولات و خدمات بانکی شویم.