چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت :

تاریخ 1393/11/13     تعداد دفعات مشاهده 1561 بار     ساعت 10:34:24     گروه خبری اخبار بازرگانی مبنا کارت آریا

بازرگانی مبنا کارت آریا در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک از دو محصول جدید پرده برداری نمود

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با حمایت از چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به صورت حامی نقره ای در زمینه ارائه اتوماسیون و تجهیزات بانکی اقدام به معرفی محصولات خود پرداخت.
تصویر

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت :


چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حضور اندیشمندان و متخصصان حوزه بانکی کشور برگزار شد؛ این همایش فرصت مناسبی برای طرح موضوعات و دغدغه های موجود در عرصه بانکداری الکترونیک در ایران امروز به شمار می رفت.

این همایش با رویکرد (( بازنگری در اکوسیستم بانکداری الکترونیک کشور )) در روزهای 6 و 7 بهمن ماه در محل مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

بازرگانی مبناکارت آریا از دو محصول جدید پرده برداری نمود:

بازرگانی مبنا کارت آریا در این نمایشگاه از دو محصول جدید خود : دستگاه چاپگر صدور کارت Smart-70 و دستگاه اسکنر چک FB-30 پرده برداری و به مشتریان بانکی و مدعوین حاضر در همایش معرفی نمود.

حیدرپور مدیرعامل شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در این خصوص گفت :این شرکت با حمایت نقره ای خود همانند سالهای پیشین در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به عنوان حامی نقره ای و رونمایی از دودستگاه جدید چاپگرهای صدور آنی کارتSmart-70 و اسکنر چک FB-30بر آن بود تا با ارایه خدمات روز دنیا در زمینه اتوماسیون و تجهیزات بانکی در کنار دیگر شرکتهای فعال تاثیر بسزایی در روند سرعت سیستم بانکی کشور داشته باشد. .

وی افزود: حضور نمایندگان خارجی بازرگانی مبناکارت در خصوص کارتهای P.V.C دستگاههای صدور آنی و نیز سورتر اسکناس و چک اسکنر از کمپانی های GRG- IDP- CardPro و ارتباط نزدیک با مشتریان خود سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی خود در این نمایشگاه داشت.

وی در خصوص سرویس پشتیبانی شرکت که به عنوان رکن بسیار مهمی در هر سازمانی می باشد گفت: بازرگانی مبناکارت با توجه به پروژه های بزرگی که در اختیار دارد دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی شامل help desk و call center در کل کشور است که با توجه به پشتیبانی بیش از 4 هزار دستگاه چاپگر کارت با سیستم خدمات پس از فروش بسیار قدرتمند توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید که خود می تواند از موارد بارز و برجسته این شرکت در متمایز شدن با دیگر شرکتها باشد.

مدیرعامل بازرگانی مبناکارت آریا در خصوص علت تغییر نام شرکت تاکید کرد :باتوجه به گسترده شدن فعالیت شرکت مبنا کارت آریا در زمینه تجهیزات بانکی و خدمات PSP ، فعالیت های شرکت را تفکیک نموده و از این پس با نام شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا به صورت تخصصی در زمینه ارائه تجهیزات بانکی از آذر ماه سال جاری، آمادگی ارائه خدمات به کلیه مشتریان خود را دارد. همچنین شرکت مبنا کارت آریا به فعالیت PSP خود همچنان ادامه خواهد داد و مشتریان می توانند با تماس و مراجعه به این شرکت خدمات لازمه را دریافت نمایند .

آقای مهندس علیمحمدی مدیر واحد پشتیبانی بازرگانی مبناکارت آریا در راستای محصولات جدید رونمایی شده در نمایشگاه اظهارداشت:دستگاه چاپگر صدور آنی کارت Smart-70 محصول IDP یکی از معتبرترین تولیدکننده های دستگاههای چاپگر کارت میباشد که با حجم بالای ورودی و خروجی (500 کارت) و همچنین ظرفیت بالای ریبون، تحولی نوین در عرصه ی صدور آنی کارت در مراکز عظیم با شمارگان چاپ بالا به شمار میآید.Smart-70 ساختاری تماماً فلزی دارد که باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و همچنین امکان ارتقاء این دستگاه به قابلیتهایی اعم از چاپ پشت و رو و لمینیت،Smart-70 را از دستگاههای دیگر مستثنی کرده است.

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در راستای تحقق اهداف بانک مرکزی و اجرای هرچه موفقتر طرح سامانه چکاوک، اقدام به رونمایی از اسکنر چک FB-30 محصول جدید شرکت معتبر و نام آشنای Glory ژاپن نموده است. این دستگاه به طور همزمان از پشت و روی اسناد (چک و چک پول) تصویربرداری می کند و همچنین قابلیت خواندن MICR پشت نویسی چک و اسکن رنگی همزمان با تصویربرداری UV را دارد.

با استفاه از تغذیه خودکار دستگاه می توان تا 100 چک را به همراه تشخیص خطای تغذیه، اسکن کرد. FB-30 همچنین یک شکاف ورودی دستی برای بارگذاری اسناد دارد که می تواند کارتهای پلاستیکی را همانند اسناد بررسی و اسکن کند. ارتباط آسان با کامپیوتر میزبان، استفاده از دستگاه را برای کاربر تسهیل کرده است.

دانلود مصاحبه آقای حیدرپور مدیریت عامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران