Toggle navigation
محصولات
بانکی
بیمارستان
سازمانی/اداری
مصرفی
راهکارهای نرم افزاری
برسام
سامیار
یاراکارت
چابک چک
امور نمایندگان
نمایندگی ها
تماس با ما
فرصت های شغلی
English
جستجو
موارد کاربری
کارت در داخل دستگاه گیر می نماید؟
دستگاه را خاموش نموده و توسط آچار مخصوص تعبیه شده در داخل دستگاه کارت را خارج می نماییم و در صورت تکرار ،
روند تمیز کاری دستگاه را انجام می دهیم
آیا این مطلب مفید بود؟
با تشکر، نظر شما به ثبت رسید
کارت ها در زمان چاپ بصورت دفرمه چاپ شده اند؟
تغییرات دمایی حسب تغییرات محیطی و فصلی توسط برنامه status monitor قابل تنظیم می باشد که طی هماهنگی با واحد
پشتیبانی تنظیمات مربوطه اعمال می گردد
آیا این مطلب مفید بود؟
با تشکر، نظر شما به ثبت رسید
پیغام media out و یا پیغام Run out بر روی صفحه نمایش داریم؟
از عدم اتمام رول ریبون و عدم اتمام رول فیلم در دستگاه اطمینان حاصل گردد.
آیا این مطلب مفید بود؟
با تشکر، نظر شما به ثبت رسید
نحوه انتخاب UV چگونه است؟
در زمان آموزش و نصب دستگاه ، روند ساخت مراحل فایل UV بصورت کامل آموزش داده می شود همچنین فایل فارسی
آموزش ساخت فایل UV و دیتابیس نیز در اختیار سازمان محترم مربوطه قرار می گیرد.
آیا این مطلب مفید بود؟
با تشکر، نظر شما به ثبت رسید
کلینینگ و تمیز کاری دستگاه چگونه انجام می گردد؟
قبل از انجام کلینینگ ، دستگاه باید حدود 2 ساعت کاملاً خاموش باشد ، سپس جهت انجام صحیح مراحل کلین با واحد پشتیبانی
هماهنگ گردد
آیا این مطلب مفید بود؟
با تشکر، نظر شما به ثبت رسید
نقطه های سفید در زمان چاپ بر روی کارت ها داریم؟
تمیز کاری و کلینینگ به موقع دستگاه توسط کارت های تمیز کننده مخصوص و شستشوی فیلترها و غلطک تمیز کننده ورودی
دستگاه ، جلوگیری از ورود گرد و غبار بر روی فیلم و ریبون
آیا این مطلب مفید بود؟
با تشکر، نظر شما به ثبت رسید
بازگشت
طرح سوال