اخبار

تصویر
11:02:10 1401/08/03
همایش آموزشی نمایندگان حوزه مرکز و جنوب غرب کشور،این همایش که در راستای توسعه دانش فنی نمایندگان و همچنین ایجاد فضای همفکری میان همکاران و مدیران به صورت منطقه ای برای تمامی استان ها برگزار خواهد شد.
تصویر
14:39:15 1401/08/03
در گفت‌وگو با امیر آشوری، مدیر واحد پشتیبانی شرکت بازرگانی مبناکارت آریا درباره اهداف این واحد مطرح شد.شرکت بازرگانی مبناکارت آریا که به‌عنوان شرکتی تجهیزات‌ محور شناخته می‌شود، طی دو سال گذشته فعالیت‌های نرم‌افزاری و پشتیبانی خود را ارتقا داده و در این مدت تمرکزش بر ارتقای کیفیت محصولات متنوع و تقویت واحد پشتیبانی خود بوده است. مبناکارت آریا در واحد پشتیبانی خود، رویکردهای تحول‌محوری در پیش گرفته که در گفت‌وگو با امیر آشوری، مدیر واحد پشتیبانی این شرکت از چندوچون این تحولات پرسیده‌ایم. او بهبود فرایندهای کاری در کنار استانداردسازی قراردادهای همکاری و همچنین آموزش مستمر نیروهای فنی و اداری شرکت را از مهم‌ترین اولویت‌های بازرگانی مبناکارت آریا در سال جاری می‌داند و اعتقاد دارد توجه به نیازسنجی مشتریان و رصد دائمی ارائه خدمات و سرویس‌ها از مهم‌ترین عوامل ایجاد رضایت و در پی آن وفاداری مشتریان‌شان است.
تصویر
14:41:33 1401/08/03
شرکت بازرگانی مبناکارت آریا پنج سالی می‌شود که در تلاش برای طراحی میز خدمتی بر اساس نیازهای بازار است و به‌تازگی از میز خدمت خود با نام تجاری آریانو رونمایی کرده است. مسیری که میز خدمت شرکت بازرگانی مبناکارت آریا طی این سال‌ها پیموده، در کنار بررسی ویژگی‌های کنونی آریانو می‌تواند علت این تأخیر پنج‌ساله را روشن کند. میز خدمت آریانو بر اصل خدمات‌ حضوری، ولی بر پایه سرویس‌های فناورانه شکل گرفته و قرار است مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز پذیرندگان را به مشتریان ارائه‌ دهد.