تاریخ 1400/05/12         ساعت 16:58     گروه خبری گروه فروش

سرپرست فروش مبنا کارت آریا:کسب‌وکارها در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند، با هدف ارائه خدمت به مشتریان خود و جلب رضایت آن‌ها پیش می‌روند. شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تاکنون خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است، همچنین با بومی‌سازی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط توانسته گامی مهم در جهت استفاده بهینه سخت‌افزارها در ایران انجام دهد.
تصویر

سمیرا خسروآبادی سرپرست فروش شرکت مبنا کارت آریا در گفت‌وگو با راه پرداخت کسب‌ وکارها در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند، با هدف ارائه خدمت به مشتریان خود و جلب رضایت آن‌ها پیش می‌روند. شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در حوزه‌های بانکی و ماشین‌های اداری تاکنون خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است، همچنین با بومی‌سازی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط توانسته گامی مهم در جهت استفاده بهینه سخت‌افزارها در ایران انجام دهد.
سال گذشته، علاوه بر اینکه در کشور با شرایطی همچون تحریم‌ها و افزایش نرخ تورم مواجه بوده‌ایم، با شیوع ویروس کرونا مبنا کارت توانست با ارائه تجهیزات باکیفیت و با قیمت مناسب، همچنین شبکه پشتیبانی قوی و گسترده خود در ۳۱ نقطه سراسر کشور، ضمن حفظ مشتریان گذشته پذیرای بانک‌ها و مشتریان خرد جدید باشد.

ارائه دستگاه چک اسکنر گلوری با پیاده‌سازی الزامات چکاوک و صیاد همچون اسکن همزمان رنگی، اسکن QR کد به‌عنوان تنها دستگاه موجود در ایران به همراه تکنولوژی برتر ژاپن با تأمین کلیه قطعات و خدمات مورد نیاز از محصولات مورد تقاضای امروز بازار است که شرکت مبنا کارت توانسته است با ارائه این دستگاه به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تعداد زیادی از بانک‌های کشور، بازار مناسبی را جهت استفاده از این دستگاه با کیفیت ایجاد کند.

با سمیرا خسروآبادی، سرپرست فروش مبنا کارت آریا در خصوص مشتریان و فروش محصولات نوین گفت‌وگویی داشتیم. او در این گفت‌وگو همچنین از فروش محصولات بانکی در سالی که گذشت و از اهداف و چشم‌انداز تیم فروش مبنا کارت گفت.

خانم خسروآبادی بازار فروش محصولات بانکی در سال گذشته چگونه بود؟

همان‌طور که می‌دانید ایران هم همانند سایر کشورها در سال گذشته درگیر ویروس کرونا بود که تغییرات قابل‌توجهی در زمینه کسب‌وکارها به وجود آورد و صنعت بانکی نیز از این شرایط مستثنا نبوده و اولویت بودجه‌های نهادهای مالی در سال پیش بسیار تغییر کرد. افزایش قیمت ارز، تحریم‌ها و قوانین مربوط به ترخیص کالا نیز از محدودیت‌هایی بود که با توجه به همکاری تجاری شرکت مبنا کارت با شرکت‌های خارجی فروش ما را در شش ماه نخست سال ۱۳۹۹ تحت تأثیر قرار داد.

اما می‌توانم به این نکته اشاره کنم که برنامه‌ریزی در سطح مدیریت ارشد مبنا کارت موجب از میان رفتن این محدودیت‌ها شد و ما توانستیم علاوه بر واردات مناسب محصولات مورد نیاز بازار بانکی، قیمت محصولات را در سطح مناسبی حفظ کرده و فشار مازاد در خصوص تأمین مالی جهت خرید محصول و به‌خصوص اقلام مصرفی را به مشتریان وارد نکرده و همواره در کنارشان به ارتقا خدمات بپردازیم.

آیا شما در سال گذشته با ریزش مشتریان و یا کاهش فروش مواجه بوده‌اید؟

با توجه به دوران رکود سال گذشته که بسیاری از شرکت‌ها دچار تعدیل نیرو، ریزش مشتریان و کاهش شدید فروش بوده‌اند ما در شرکت مبنا کارت آریا توانستیم با یک برنامه‌ریزی مشترک میان کلیه ارکان شرکت، تهدیدات موجود را به فرصت تبدیل کرده و نه تنها فروش خود را افزایش داده‌ایم، بلکه افتخار میزبانی بانک دی، پست بانک و بانک پاسارگاد را در کنار سایر مشتریان بزرگ خود داشته‌ایم و با توجه به اینکه این بانک‌ها در سال‌های گذشته محصولات متنوعی را خریداری کرده‌اند، مبنا کارت توانست با ارائه تجهیزات باکیفیت و با قیمت مناسب، همچنین شبکه پشتیبانی قوی و گسترده خود در ۳۱ نقطه سراسر کشور ضمن حفظ مشتریان گذشته پذیرای بانک‌ها و مشتریان خرد جدید باشد.

هدف شما برای سال ۱۴۰۰ در تیم فروش مبنا کارت چست؟

همان‌طور که اشاره کردم، ما با وجود تیم قوی پشتیبانی که به‌عنوان نقطه عطف این شرکت به شمار می‌رود و باعث تمایز ما با سایر شرکت‌ها شده است، در سال جدید با هم‌افزایی میان ارکان برنامه‌ریزی، بازرگانی و فروش شرکت چشم‌انداز گسترده‌ای را در زمینه فروش محصولات فعلی همچنین ارائه محصولات نوین به بازار ترسیم کرده‌ایم.

ارائه دستگاه چک اسکنر گلوری با پیاده‌سازی الزامات چکاوک و صیاد همچون اسکن همزمان رنگی، اسکن QR کد به‌عنوان تنها دستگاه موجود در ایران به همراه تکنولوژی برتر ژاپن با تأمین کلیه قطعات و خدمات مورد نیاز از محصولات مورد تقاضای امروز بازار است که شرکت مبنا کارت توانسته است با ارائه این دستگاه به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک پاسارگاد، بانک ملی، بانک شهر، بانک رسالت، بانک خاورمیانه، بانک سینا، موسسه اعتباری ملل، بانک ایران زمین، انصار و توسعه تعاون بازار مناسبی را جهت استفاده از این دستگاه با کیفیت ایجاد کند.

همچنین بسیاری از این بانک‌ها از تجهیرات چک اسکنر دیگر شرکت‌ها بهره‌برداری می‌کردند که با تأمین تجهیزات از شرکت مبنا کارت به استفاده از چک اسکنر گلوری مهاجرت کرده‌اند.

از ویژگی‌های بسیار پراهمیت این دستگاه می‌توان به کمترین نیاز به پشتیبانی با توجه به تکنولوژی و طراحی قطعات اشاره کرد که رضایت مشتریان را از محصولات گلوری در ایران فراهم کرده است و هم اکنون در حال ارائه این دستگاه به مشتریان جدید خود هستیم.

تیم فروش مبنا کارت آریا در سال جدید محصولات نوین خود شامل محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را به خانواده مشتریان خود معرفی خواهد کرد و تلاش داریم همواره در راستای نیازهای مشتریان خود توسعه را پشتوانه خود قرار دهیم. یکی دیگر از نقاط قوت فروش ما طراحی و تولید محصولات نرم‌افزاری توسط تیم قدرتمند نرم افزار شرکت است که با سنجش نیازهای مشتری و انعطاف در بازطراحی محصول موجب رضایتمندی مشتریان شده است.

مهم‌ترین هدف شما برای رضایتمندی مشتریان چیست؟

با توجه به رویکرد مدیریت عامل و استراتژی شرکت که بر مبنای فروش محصول آغاز یک راه است ما همواره تلاش کرده‌ایم در کنار مشتریان حضور داشته باشیم، این موضوع که ما تنها فروشنده یک محصول و ارائه‌دهنده خدمات مطلوب پشتیبانی باشیم به رکن اولیه ما تبدیل شده است.

از آنجا که مشتریان همیشه در جایگاه اول ایستاده‌اند تیم فروش مبنا کارت آریا وظیفه دارد در هر زمان گوش شنوای نیازمندی‌ها و درخواست مشتریان خود باشد و همیشه خود را بخشی از سازمان مشتریان دانسته‌ایم همچنین تأمین نیازها و رضایت‌مندی کلیه مشتریان خرد و کلان در زمینه تجهیزات و خدمات هدف و خط مشی ما خواهد بود.

سخن پایانی شما در زمینه توسعه فروش مبنا کارت آریا چیست؟

ما بر این باوریم در سال جدید مشتریان جدیدی به خانواده خود اضافه خواهیم کرد و توسعه فروش را متمرکز به ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در کنار ارائه خدمات پشتیبانی در ۳۱ دفتر سراسر کشور کرده و امیدواریم با حمایت خوب مشتریان بتوانیم نیازهای صنعت را به خوبی تأمین کنیم.