Toggle navigation
محصولات
خدمات مشتریان
شرایط گارانتی
درخواست خدمات
درخواست عقد قرارداد پشتیبانی
نمایندگی ها
افتخارات
درباره ما
تماس با ما
فرصتهای شغلی
English
شرایط اخذ نمایندگی شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا
شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا جهت گسترش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود به شهرهای جدید و همچنین تکمیل ظرفیت شهرهایی که هم اکنون دارای نماینده هستند، اقدام به جذب اشخاص و یا شرکت های صاحب تجربه و دانش در زمینه خدمات پس از فروش محصولات اداری و بانکی خود می نماید. لذا در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده در ذیل((فرم درخواست نمایندگی))پیوست را دانلود و تکمیل نموده و برای آدرس ایمیل
agent@mca.co.ir
ارسال نمایید.
فرم درخواست نمایندگی
شرایط عمومی و اختصاصی :
دارا بودن حسن سابقه مورد تایید سازمان نظام صنفی شهرستان تحت فعالیت و یا نهادهای نظارتی ذیربط.
دارا بودن سابقه و دانش فنی در خصوص فروش تجهیزات اداری الکترونیک
دارا بودن مدارک معتبر گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با تجهیزات تحت نمایندگی ( متقاضیان نمایندگی خدمات پس از فروش)
امکان تأمین دفتر مستقل ( شخصی یا استیجاری) جهت جذب و پاسخگویی به تقاضای مشتریان.
امکان تأمین نیروی انسانی در بخش فروش، پشتیبانی و امور مشتریان حسب حجم تقاضا در شهرستان تحت نمایندگی.
امکان حضور کارشناسان مجموعه، حداقل دو ماهه یک نوبت در دفتر تهران حسب اعلام شرکت بمنظور انجام تعاملات فروش،آموزش فنی و مالی
مدارک لازم جهت اخذ نمایندگی :
کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه(متقاضیان حقیقی)
کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل و سایر امضاء داران شرکت(متقاضیان حقوقی)
اصل و کپی برابر اصل جواز کسب(متقاضیان حقیقی)
کپی برابر اصل روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات (متقاضیان حقوقی)
تکمیل فرم پرسشنامه اخذ نمایندگی مندرج در سایت شرکت.(مهر و امضاء پرسشنامه)
گواهی نامه دوره های گذرانده شده توسط مدیران و کارشناسان فنی(متقاضیان اخذ نمایندگی خدمات پس از فروش حقیقی و حقوقی)
دو قطعه عکس 4*3 مدیرعامل(متقاضیان حقوقی) و مدیر فروشگاه(متقاضیان حقیقی)