پنجمین نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه دبی 1395

تاریخ 1395/03/20     تعداد دفعات مشاهده 2285 بار     ساعت 12:11:46     گروه خبری اخبار بازرگانی مبنا کارت آریا

پنجمین حضور پررنگ بازرگانی مبنا کارت آریا در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه در دبی 1395

در این نمایشگاه، شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با رونمایی از محصول جدید خود دستگاه لیزر پرینتر CLM-S70 از شرکت IDP کره را معرفی و توجه بازدیدکنندگان را به این محصول جلب نمود. از قابلیت های این محصول چاپ با ماندگاری بالا به همراه کیفیت بسیار مناسب است، این خصوصیت ها باعث شد تا بازدیدکنندگان شگفت زده شوند.
تصویر

پنجمین نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه


شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا طبق سنوات گذشته با حضور موفق در پنجمین نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه توانست به اهداف خود دست یابد.

در این نمایشگاه، شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با رونمایی از محصول جدید خود دستگاه لیزر پرینتر CLM-S70 از شرکت IDPکره را معرفی و توجه بازدیدکنندگان را به این محصول جلب نمود. از قابلیت های این محصول چاپ با ماندگاری بالا به همراه کیفیت بسیار مناسب است، این خصوصیت ها باعث شد تا بازدیدکنندگان شگفت زده شوند.

این نمایشگاه به مدت 2 روز در غرفه M54 واقع درDubai World Trade Center برگزار گردید.

بازدیدکنندگان از کشورهای ایران، انگلستان، استرالیا، آفریقای جنوبی، چین، عراق، امارات متحده عربی، پاکستان و عربستان بودند.

با توجه به گستردگی در ارائه محصولات و تنوع آن در شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، دیگر غرفه داران آن نمایشگاه را راغب نمود تا به معرفی محصولات خود جهت ورود به بازار ایران همکاری نزدیکی ایجاد نمایند.

بازدیدکنندگان ایرانی، اغلب از مدیران و کارشناسان بانکهای ایران بودند که محصولات شرکت را به طور مستقیم مشاهده کرده و با نحوه ی کارکرد و کیفیت آن آشنا شدند. همچنین در خصوص کیفیت بالاتر و هزینه های پایین تر نگهداری محصولات ما ابراز رضایت نمودند. اغلب مسئولان بانکی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور پررنگ در نمایشگاه های تخصصی داخلی و خارجی خواستار معرفی هر چه سریعتر محصولات جدید این شرکت شدند.

محصولاتی که بیشتر مورد توجه قرار گرفتند عبارتند از انواع سورتر اسکناس، چاپگر لیزری کارت، دستگاه بند رول، پد امضا، چک اسکنر و دستگاه های صدور کارت. برای دریافت اطلاع بیشتر در خصوص این دستگاه ها، میتوانید به قسمت محصولات این شرکت مراجعه نمایید.