بازرگانی مبناکارت آریا با 10 محصول برتر تجهیزات بانکی حضوریافت

تاریخ 1394/10/24     تعداد دفعات مشاهده 1965 بار     ساعت 11:20:20     گروه خبری اخبار بازرگانی مبنا کارت آریا

حضور بازرگانی مبنا کارت آریا در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک

شرکت بازرگانی مبناکارت آریا امسال با حضور در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به عنوان حامی نقره ای توانست با ارایه بیش از 10محصول در کنار دیگر شرکتهای عرصه تجهیزات الکترونیک بانکی حضوری چشمگیرتر از سالهای پیش داشته باشد.
تصویر

در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک :

بازرگانی مبناکارت آریا با 10 محصول برترتجهیزات بانکی حضوریافت


شرکت بازرگانی مبناکارت آریا امسال با حضور در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به عنوان حامی توانست با ارایه بیش از 10محصول در کنار دیگر شرکتهای عرصه تجهیزات الکترونیک بانکی حضوری چشمگیرتر از سالهای پیش داشته باشد.

آقای حیدرپور مدیرعامل شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در این نمایشگاه در خصوص عرضه بهترین و جدید ترین محصولات بانکی گفت :این شرکت می تواند با حمایت خود همانند سالهای پیشین در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به عنوان حامی جهت ارایه خدمات روز دنیا در زمینه اتوماسیون و تجهیزات بانکی در کنار دیگر شرکتهای فعال تاثیر بسزایی ّدر روند ارائه محصولات سیستم بانکی کشور داشته باشد.

وی افزود: حضور شرکای خارجی بازرگانی مبناکارت در خصوص کارتهایP.V.C دستگاههای صدور آنی و نیز سورتر اسکناس و چک اسکنر از کمپانی هایGRG - IDP - Cardpro - Glory و ارتباط نزدیک با مشتریان خود سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی خود در این نمایشگاه داشته است.

آقای حیدرپور در راستای معرفی محصولات جدید رونمایی شده در نمایشگاه اظهارداشت: Tay-Chian Banding Machine Model TC-335 و Dors Banding Machine Model Dors 500 دو دستگاه جدید و آماده عرضه به بانک ها هستند که با توجه به نیاز خزانه بانکها جهت بسته بندی و باند کردن اسکناسها ، دارای اهمیت زیادی می باشد لذا شرکت بازرگانی مبناکارت آریا برای اینگونه عملیات رفع نیاز می نماید.این دستگاهها با هر نوار می تواند 600باند اسکناس تولید کند و در مدل Tay-Chian با وجود بدنه فلزی قوی و مستحکم و سرعت بالا در عملیات باندینگ بدون هیچونه نقصی عملیات را انجام می دهد .

وی در خصوص دستگاه Laser Card Printer Model CLM-S70نیز که یکی دیگر از تجهیزات به روز دنیای بانک می باشد گفت : این دستگاه یکی از پرینترهای جدید شرکت Idp می باشد که امکان چاپ لیزری برای صدور کارت بصورت دسته ای با تعداد بالا را دارا می باشد . دستگاه لیزر با توجه به سیستم لیزر در صدو چاپ کارت دارای کیفیت بسیار بالا و سرعت عملکرد زیاد همراه با کدینگ های مختلف است . این دستگاه همزمان قابلیت چاپ رنگی را نیز دارد.

آقای حیدرپور در خصوص دستگاه جدید دیگری به نام E-SIGN PADتصریح کرد : یکی از نیازهای موسسات مالی و اعتباری و بانکها و شرکتهای خصوصی ثبت امضای مشتریان و بایگانی آنها در سیستم میابشد تا در مواقع لزوم جهت صحت امضای مشتریان مورد کاربرد قرارگیرد لذا این دستگاه که توسط این شرکت به مشتریان ارایه می شود توانایی ثبت امضا با سرعت بالا را دارد .

مدیرعامل مبنا در ادامه با اشاره به دستگاه چاپگر صدور آنی کارت Smart70محصول IDPکه یکی از معتبرترین تولیدکننده های دستگاههای چاپگر کارت می باشد خاطرنشان ساخت: که با حجم بالای ورودی و خروجی تا 3000 کارت و همچنین ظرفیت بالای ریبون، تحولی نوین در عرصه ی صدور دسته ای کارت در مراکز صدور کارت با شمارگان چاپ بالا به شمار می آید Smart-70 ساختاری تماماً فلزی دارد که باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و همچنین امکان ارتقاء این دستگاه به قابلیتهایی اعم از چاپ پشت و رو و لمینیت ، Smart-70 را از دستگاههای دیگر مستثنی کرده است.این دستگاه با توجه به قیمت رقابتی آن، رقیبی است جهت دستگاه شخصی سازی بزرگ که هم اکنون در بانکها می باشد.

طبق فرمایش مدیرعامل بازرگانی مبناکارت در خصوص سرویس پشتیبانی شرکت که به عنوان رکن بسیار مهمی در هر سازمانی می باشد گفت: بازرگانی مبناکارت با توجه به پروژه های بزرگی که در اختیار دارد دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی شامل help desk و call center در کل کشور است و در حال حاضر بیش از 7 هزار تجهیزات بانکی را پشتیبانی می نماید. واحد خدمات پس از فروش شرکت در حال حاضر توانایی پشتیبانی 700 شهر را دارا است. هدف اصلی خدمات پس از فروش شرکت بازرگانی آریا جلب رضایت مشتری خود می باشد که این از نکات بارز و متمایز شرکت با سایر شرکتها قلمداد می شود.