هجدهمین نمایشگاه ایران هلث

تاریخ 1394/03/06     تعداد دفعات مشاهده 1367 بار     ساعت 10:54:14     گروه خبری اخبار بازرگانی مبنا کارت آریا

حضور پررنگ بازرگانی مبنا کارت آریا در نمایشگاه ایران هلث سال 1394

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با تبلیغات گسترده در نمایشگاه ایران هلث با برپایی دو غرفه در دو نقطه بسیار مناسب و به نمایش گذاشتن بنرهای تبلیغاتی بسیار وسیع در 4 نقطه از محوطه ورودی هر سالن که بهترینهای این حوزه حضور داشتند به معرفی و عرضه محصولات خود به مشتریان پرداخت.
تصویر

بازرگانی مبنا کارت آریا در هجدهمین نمایشگاه ایران هلث


بازرگانی مبناکارت آریا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث حضوری پررنگ همانند سالهای قبل با هدف عرضه و معرفی بیشتر به صنعت بیمارستانی در کنار دیگر همکاران و مشتریان جدید و قدیم یافت.

مدیر عامل بازرگانی مبنا کارت آریا با ابراز خرسندی از حضور مجدد و پربار در هجدهمین نمایشگاه ایران هلث همانند سالهای پیشین گفت: شرکت با تبلیغات گسترده در نمایشگاه ایران هلث با برپایی دو غرفه در دو نقطه بسیار مناسب و به نمایش گذاشتن بنرهای تبلیغاتی بسیار وسیع در 4 نقطه از محوطه ورودی هر سالن که بهترینهای این حوزه حضور داشتند به معرفی و عرضه محصولات خود به مشتریان پرداخت.

وی در ادامه تصریح کرد : بازرگانی مبناکارت آریا به عنوان بزرگترین و اولین ارایه دهنده مچ بندهای شناسایی بیمارستانی و پوشش سهمی بالغ بر 500 بیمارستان از کل سیستم پزشکی و بیمارستانی، کلینیک ها و زایشگاههای کشور توانسته نقش بسزایی در ارایه خدمات الکترونیک همراه با فناروی روز دنیا داشته باشد .

حیدرپور با معرفی ویژگی دستگاههای مچ بند بیمارستانی ذکر کرد: چاپگر مچ بند مدل HC100 چاپ نماید همچنین شایان ذکر است که این اطلاعات تحت هیچ شرایطی قابل مخدوش کردن نیست و با آب و مداد ضد عفونی کننده از بین نمی رود و آنتی باکتریال می باشد. .

وی در ادامه گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی با بهره گیری از این مچ بند می توانند سرعت و کیفیت خدمات خود را در مراحل پذیرش و شناسایی بیماران افزایش دهند و از نظر امنیتی هنگامی که روی مچ بسته می شود امکان بازکردن و استفاده مجدد را ندارد.

حیدرپور تصریح کرد: از مشخصات فنی دستگاه چاپ مچ بند مبناکارت آریا می توان به سرعت چاپ 20مچ بند در دقیقه، وضوح تصاویر DPI300 ،ظرفیت حافظه داخلی MB8 به قابل اتصال USB،SERIAL،LAN،WIRELESS می باشد که در سه سایز نوزاد و کودک و بزرگسال قابل ارایه است .

وی در ادامه در خصوص دستگاه صدور کارت اظهارداشت: شرکت ارایه دهنده انواع چاپگر و چاپ بر روی انواع کارت پی وی سی جهت استفاده پرسنل بیمارستان و کارت عضویت بیماران است که قابلیت چاپ دو روی کارت به صورت همزمان تمام رنگی یا به صورت رو تمام رنگ و پشت تک رنگ را دارد.

مدیرعامل شرکت در خاتمه افزود: همچنین از مشخصات دیگر این دستگاه، سرعت بالای کدگذاری کارت های مگنت اسمارت، بدون تماس به صورت اختیاری و تکنولوژی چاپ مستقیم است .