سورترهای جدید اسکناس

تاریخ 1393/08/10     تعداد دفعات مشاهده 2588 بار     ساعت 15:02:52     گروه خبری اخبار بازرگانی مبنا کارت آریا

ورود سورترهای جدید اسکناس به بازار در آینده ای نزدیک

به زودی سورترهای اسکناس این شرکت در قطعه بزرگ وارد خزانه های بانک های کشور خواهد شد.،که دارای قابلیت تفکیک و تشخیص اسکناس در امور خزانه داری و شعب است که باعث ایجاد افزایش سرعت و دقت کاربران و خزانه ها خواهد شد
تصویر

ورود سورترهای جدید اسکناس به بازار در آینده ای نزدیک


مدیرعامل مبناکارت آریا خبر داد:

اعتبار- مدیرعامل شرکت مبناکارت آریا اعلام کرد که به زودی سورترهای اسکناس این شرکت در قطعه بزرگ وارد خزانه های بانک های کشور خواهد شد.

مهرداد حیدرپور درحاشیه همایش بانکداری اسلامی با بیان این نکته که دستگاه سورتر اسکناس معرفی شده، دارای قابلیت تفکیک و تشخیص اسکناس در امور خزانه داری و شعب است که باعث ایجاد افزایش سرعت و دقت کاربران و خزانه ها خواهد شد افزود: این محصول تولید شرکت GRG چین، از معتبرترین تولیدکنندگان خودپردازهای بانکی جهان است که مجهز به تکنولوژی شناسایی پارگی لبه اسکناس و تکنولوژی CIS اسکن تصویر تماسی و OCR تشخیص ویژگی های نوری است که قابلیت اسکن و ثبت تصاویر هر دو طرف اسکناس را به همراه شماره سریال آنها با وضوح بالا امکان پذیر می کند.

به گفته وی، شرکت GRG چین سومین تولیدکننده بزرگ خودپرداز در سراسر جهان محسوب می شود.

وی در عین حال از عرضه سورترهای اسکناس در قطعه کوچک ویژه شعب در چند ماه آینده خبر داد و پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری حدود 70 تا 80 سوتر اسکناس در قطعه بزرگ در اختیار بانک های کشور قرار گیرد.

حیدرپور در مورد قیمت سورترهای اسکناس این شرکت هم گفت: قیمت این سورترها قابل رقابت با قیمت سورترهای موجود در بازار است ضمن این که از کیفیت و استانداردهای بالاتری برخوردار است.

مدیرعامل مبناکارت آریا با بیان این نکته که این شرکت تاکنون بیش از ۴۰ میلیون کارت و دو هزار دستگاه صدور آنی کارت در اختیار بانکهای مذکور قرار داده که همگی فعال و در شبکه هستند ادامه داد: در قرارداد جدیدی هم که با بانک ملت منعقد شده است، در فاز نخست بیش از 150 دستگاه صدور آنی کارت در اختیار شبکه شعب این بانک قرار خواهد گرفت و به تدریج تمامی شعب این بانک به دستگاه مذکور مجهز خواهد شد.

شرکت مبنا کارت آریا در بهمن ماه ۱۳۸۶ با دریافت مجوز P.S.P از بانک مرکزی و با هدف ایجاد بستر نرم افزاری - سخت افزاری پرداخت الکترونیک با تکیه بر توان نیروهای مجرب خود و اهتمام بر تحقق کامل اهداف خدمات نظام پرداخت الکترونیک و لزوم ارتباط مستقیم بین شعب بانک و شرکت فعالیت خود را آغاز کرد.