سلام می خواهیم ip بدهیم وارد نمی شود با کاربری admin


با سلام
لطفاً با واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمائید.
شماره ی تماس:  42571000 - 021


آیا این مطلب مفید بود؟
درهنگام انتخاب صدورکارت صفحه ی چاپ باز میشود ولی پیغام سیلورلایت داده می شود صفحه را نیز ریلود میکنیم ولی بازهم همان پیغام داده می شود. دریافت فایل رانیز چند بار انجام داده ایم.

برای استفاده از اسمارت 50 در بانک ها باید برنامه سیلورلایت نصب شود، در صورت نداشتن برنامه سیلورلایت می توانیم فایل برنامه نصبی را در اختیارتان قرار دهیم.


آیا این مطلب مفید بود؟
پیغام Ribbon Zero چیست؟

اتمام ریبون می باشد که در این صورت باید ریبون چند دور به جلو حرکت داده شود، اگر مشکل همچنان بر قرار بود باید ریبون را تعویض کرد.


آیا این مطلب مفید بود؟
در صورتی که کارت نصفه چاپ می شود چه باید کرد؟

ریبون چند دور به جلو حرکت داده شود، اگر مشکل همچنان بر قرار بود باید ریبون را تعویض کرد.


آیا این مطلب مفید بود؟
پیغام Ribbon not found به چه معناست؟

عدم شناسایی ریبون است. یا ریبون بد جا زده شده است یا ریبون تقلبی است.
 


آیا این مطلب مفید بود؟
دلیل اینکه دستگاه کارت را به داخل نمی کشد چیست ؟

درجه­ ی تنظیم ضخامت کارت باید بازتر شود.


آیا این مطلب مفید بود؟
دستگاه روشن نمیشود؟

1- ابتدا وضعیت اتصال کابل برق را بررسی کنید.
2- از اتصال آداپتور به سیستم برق شهری اطمینان حاصل نمایید.
3- از صحت عملکرد آداپتور آگاه شوید.


آیا این مطلب مفید بود؟