تاریخ 1395/10/04     تعداد دفعات مشاهده 2331 بار     ساعت 15:29:15     گروه خبری اخبار بازرگانی مبنا کارت آریا

دریافت نشان سه ستاره و لوح تقدیر در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری از شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا

حضور بازرگانی مبنا کارت آریا و دریافت نشان سه ستاره و لوح تقدیر در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری تهران / 29 آذر ماه 1395 سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران
تصویر

حضور بازرگانی مبنا کارت آریا و دریافت نشان سه ستاره و لوح تقدیر در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری تهران / 29 آذر ماه 1395

سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران


ششمین اجلاس رضایت مندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو با شرکت مدیران موفق صنعت و تجارت کشور بیست و نهم آذر ماه 95 در مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور برگزار گردید.

در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبان که از میان سازمانها و شرکت های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش انتخاب شدند. از اهداف برگزاری این اجلاس ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری است.

در این اجلاس که از آن با عنوان بزرگترین اجلاس مشترک سرمایهگذاران، تولیدکنندگان و مدیران خلاق و عالیرتبه کشور یاد میشود، ازشرکت بازرگانی مبنا کارت آریا که در سال های متمادی در موضوع رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتری مداری گام های مهم و موثری برداشته و موجبات رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی فراهم نموده بود، با اهدای بالاترین نشان و لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

لازم به ذکر است که مشتری مداری ، جلب رضایت مشتریان ، ارتباط تنگاتنگ با مشتری پس از خرید محصول ، بازدیدهای دوره ای گروه خدمات پس از فروش مجموعه ، ارائه سرویس خلاقانه و منحصر به فرد ، 1 سال گارانتی محصولات ، 10 سال تامین قطعات ، تامین اقلام مصرفی و سایر خدمات مشابه دیگر به مشتریان ، که از طرف بازرگانی مبنا کارت آریا عرضه می گردد از دلایل کسب این نشان عالی بوده است.